تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

درباره کشور کانادا

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

درباره کشور کانادا چه می دانید؟

درباره کشور کانادا::کانادا شمالی ترین کشور از مجموعه کشور های ایالات متحده و دومین کشور پهناور دنیا است .
با تور کانادا شما می توانید درباره کشور کانادا اطلاعات بیشتری داشته باشید .
درباره کشور کانادا

موقعیت های جغرافیایی کانادا :

موقعیت های جغرافیای کانادا :: کشور کانادا از سمت شمال به اقیانوس یخ زده شمالی , و از شرق به اقیانوس اطلس , و از غرب این کشور به اقیانوس آرام و از جنوب به مملکت ایالات متحده منتهی می‌شود .
مساحت کشور کانادا و مرزو بوم این کشور به ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع است . از نگاهی دیگر سرزمین کانادا ۶ برابر کشور ایران و ۴۰ برابر کشور انگلیس است .
کانادا به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم شده است . استان‌ها در مجموع استقلال متعددی از دولت مرکزی دارا‌هستند , ولی , درجهٔ این آزادی فعالیت در نزد قلمروها کمتر است . مهم ترین استان از حیث اقتصادی و سیاسی , استان انتاریو هست که شهرهای تورنتو و اتاوا در آن جای دارد .
کبک , آلبرتا , بریتیش کلمبیا , مانیتوبا , نیوبرانزویک , نیوفاندلند و لابرادور , نووااسکوشیا , اونتاریو , جزیرهٔ پرینس ادوارد و ساسکاچوان استان‌های این کشور می‌باشند . ۳ قلمروی آن خطهٔ شمال غرب , نوناووت و یوکان است .
جمعیت کانادا مبنی بر آخرین گزارش سازمان آمار کانادا , بیشتراز سی و سه میلیون و ششصد هزار نفر است . حدود ۸۰ % مردمان کانادا در شهرهایی که کمتر از ۲۵۰ کیلومتر تا مرزهای ایالات متحده مسافت دارا هستند .
اگر می خواهید درباره کشور کانادا و یا تور کانادا بیشتر بدانید با ما در سایت تورزپرس همراه باشید.

حکومت کانادا :

حکومت کانادا:: حکومت کانادا “ دموکراتیک فدرال ” است و بوسیله دو بخش حکومتی استانی و کشوری سازمان میگردد . مسئولیت ها بین دولت های استانی و دولت مرکزی ( کشوری ) تقسیم شده‌است .

اقتصاد کانادا :

درباره کشور کانادا و اقتصاد کانادا :: کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای عالم به حساب می آید و اقتصاد آن از تنوع و گوناگونی فراوانی شامل است . کانادا فی مابین ۱۰ مرزو بوم اولیه خالق جهان قرار میگیرد . بیشترین موسسه ها تولیدی کانادا در ۲ استان کبک و انتاریو قرار دارا هستند . از محصول ها کشور کانادا می‌تواند به مواد غذایی , چوب , صفحه , تولید ها فلزی , صنعت های شیمیایی و نفت اشاره نمود .

سیستم آموزشی در کانادا :

سیستم آموزشی در کانادا :: مسئولیت ارزیابی و سازمان سیستم‌های آموزشی در کانادا بر عهده دولت‌های ایالتی است و به همین علت سیستم آموزشی از ایالتی به ایالت دیگر متعدد است . معمولا سیستم آموزشی به یادگرفتن ابتدایی , دبیرستان ( دبیرستان‌ها ) , و فراگیری خوب ( دانشگاه‌ ها و کالج‌ ها ) تقسیم می شود فراگیری درکانادا تا سن ۱۶ سال ناخواسته است ( به استثناء ایالت‌های انتاریو و نیوبرانزویک که در آن‌ها یادگرفتن تا ۱۸ سالگی تحمیلی است ) و علم آموزان تا مرحله ۱۲ درمدارس ابتدایی و دبیرستان می آموزند .

سیستم آموزشی در کانادا

مدرسه های خصوصی و همگانی در سراسر کشور وجود دارد و عمده مدرسه ها ابتدایی و دبیرستان‌ها “ همگانی ” و همان بدون‌پول میباشند .

سال تحصیلی مدرسه های معمولا از آخرها ماه آگوست یا این که اوایل سپتامبر آغاز و تا آخرها یا این که نصفه ژوئن ادامه دارا است . اکثر وقت ها ایالت‌ها و نواحی برنامه پیش دبستانی برای آماده ساختن دانش‌آموزان کلاس نخستین دبستان تدارک دیده‌اند .

تحصیلات ابتدایی از مرحله ۱ تا مرحله ۶ یا این که ۸ را دربرگرفته است و دانش‌آموزان تحصیلات خویش را تا تراز ۱۲ در متوسطه ادامه می دهند . ساکنین کانادا بعداز اخذ دیپلم متوسطه می توانند در دانشگاه‌ ها و یا این که کالج‌ های کانادا ادامه علم آموزی دهند .

ولی ادامه علم آموزی در‌این مرکز ها بدون‌پول نبوده و دانش‌آموز می بایست شهریه مرتبط با دانشکده یا این که دانشگاه را بپردازد . با این وجود دولت بیش تر از نیمی از هزینه تحصیلات دانشگاهی را پرداخت می نماید . سال تحصیلی دانشگاهی به صورت معمول از آخرها آگوست یا این که اوایل سپتامبر شروع و تا آخر ماه آوریل ادامه مییابد .

بهداشت و درمان در کانادا :

بهداشت و درمان در کانادا :: کانادا دارنده یک سیستم یک پارچه بهداشت و معالجه میباشد که تجهیزات مساوی ای را دراختیار شهروندان خویش قرار میدهد . همگی مخارج درمانی ( به جز دارو ) در کشور کانادا بدون پول است .

آداب و رسوم مردم کانادا :

آداب و رسوم مردم کانادا :: با داشتن تنها ۳۳ میلیون جمعیت کانادا یک کدام از کم جمعیت ترین مملکت های عالم در مقایسه با وسعت آن هست . در‌این سرزمین بیشتراز ۲۰۰ تمدن متعدد هست . با دقت به آداب و رسوم مردم کانادا که یکی‌از شایسته ترین حوزه‌ های جهان برای مهاجرین طلقی میشود . در حدود نیمی از جمعیت میهن کانادا از کشورهایی به جز انگلیس و فرانسه می‌آیند .

شرایط مهاجرت به کانادا :

شرایط مهاجرت به کانادا :: کانادا هر ساله با بیش تر از ۳۰۰٫۰۰۰ مهاجر تازه یکی مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان است . روش های بخش اعظمی برای مسافرت به کانادا و دریافت اقامت دایم این مرزوبوم هست . شما میتوانید با مراجعه به بخش «روش های هجرت به کانادا» بدین داده ها دسترسی پیدا نمائید .

شهروندی کانادا :

شهروندی کانادا :: افرادی که کارت اقامت دائم ( PR Card ) اخذ کرده‌اند برای این‌که بتوانند کارت اقامت دائم خویش را , که پنج سال اعتبار دارد را تمدید نمایند بایستی طی پنج سال دست کم به مقطع دو سال در کانادا سکونت و حضور فیزیکی داشته باشند .

یک مقیم دائم کانادا در صورتیکه که دارای شرایط باشد میتواند برای کسب شهروندی کانادا ( Citizenship ) هم مبادرت نماید . ولی کسب ملیت کانادا براى مهاجران این کشور اجبارى نیست و تا زمانى که بخواهند مى‏توانند به طور مهاجر در این کشور زندگى کنند منوط به اینکه وضعیت اقامت قانونى خویش را در کانادا نگهداری و قوانین کانادا را رعایت نمایند .
یک مقیم دائم برای آنکه بتواند شهروند کانادا شود و درخواست ملیت کانادایی بدهد بایستی دارای شرایط خاصی به شرح پایین باشد :
سن درخواست کننده شهروندی یا این که اصطلاحا سیتی‌زنی کانادا نباید کمتر از ۱۸ سال باشد و می بایست دستکم سه سال ( ۱۰۹۵ روز ) حضور فیزیکی خویش در کانادا طی چهار سال پیشین از زمان ارائه درخواست را به ثابت برساند .

پدر و مادر می توانند برای فرزندان یا این که فرزندخواندگان پایین ۱۸ سال خویش جهت کسب شهروندی اقدام نمایند . فرزندان زیر ۱۸ سال بایستی مقیم دائم کانادا باشند.

درخواست کننده شهروندی علاوه بر حالت فوق بایستی امتحان یا این که مصاحبه‌ منحصر به فرد دریافت شهروندی را هم پشت رمز بگذارد .

کودکان زیر ۱۸ سال و بزرگسالان بالاى ۵۴ سال نیازى به کمپانی در امتحان ندارند و از دادن آزمون معاف می باشند . در امتحان یا این که مصاحبه شهروندی سؤالاتی در موضوع مورخ , جغرافیا , دستمزد و وظیفه های شهروندی , سیستم حکومتی کانادا و همه پرسی سراسری در‌این کشور پرسیده میگردد و از این طرز علم عموم درخواست کننده درباره ی کانادا مورد محاسبه قرار میگیرد .

سوال ها به لهجه انگلیسی یا این که فرانسه است و طبیعتا شناخت با یک کدام از این زبان‌ها در حدی که بتوان سؤالات را فهمیده و به آن ها جواب اعطا کرد برای قبولی در امتحان واجب است .

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره کشور کانادا بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

لینک های مرتبط:

درباره کشور کانادا | کشور کانادا | تور کانادا |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی