تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

قیمت تور کانادا

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

قیمت تور کانادا :: این روزها کانادا مملوء از گردشگران خارجی از سرتاسر دنیاست و یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران و حتی تاجران و جویندگان کار است .کانادا کشوری متفاوت با جاذبه های دیدنی یک مقصد گردشگری فوق العاده برای گردشگران است .

قیمت تور کانادا بسته به زمانی که برای سفر انتخاب می کنید متفاوت است اگر در ذهنتان سفر به کانادا را برای یک گردشگری فوق العاده تیک زده اید داشتن مختصر اطلاعاتی درباره این کشور برزگ و زیبا می تواند برایتان خیلی مفید باشد .

حدود 30درصد از کل مساحت کانادا را جنگل های زیبا تشکیل داده است به همین خاطر دارای زیبایی های طبیعی زیادی است .

کانادا در سرتاسر جهان به عنوان یک کشور چند فرهنگی با طیف گسترده ای از تاثیرات فرهنگی که آداب و رسوم متمایز و متنوعی در آن ایجاد کرده است شناخته می شود .

کانادا دارای آب و هوایی متفاوت ومتنوع است که تنوع آب و هوایی در سرتاسر آن بسیار متفاوت می باشد .

در حالت کلی می توان گفت که در کانادا :ماه های فروردین تا خرداد ماه های بهاری هستند که با اتمام فصل زمستان و ذوب شدن برف ها به هوای بهاری بسیار دلپذیر می رسد .

 از مهر تا آذر فصل پاییز است آب و هوا غیر قابل پیش بینی است .و تقریبا هوا رو به سردی می گراید .هم چنین  از دی تا اسفند زمستان است و هوا سرد و برفی است .

به عنوان بزرگترین کشور در شمال امریکا کانادا سرزمینی پهناور از کو های با شکوه ،سواحل دیدنی و جذاب ،جنگل های بکر ،چمن زارهای بزرگ و نواحی قطبی است که هیبت مناظرآن وشهرستان های پر جنب و جوشش دلیل استقبال گردشگران به این گشور دوست داشتنی و زیباست .

قیمت تور کانادا

از شگفتی ها و مکان های الهام بخش زیبا در کانادا 

برج سی ان :از بلند ترین سازه های کانادا در سواحل دریاچه انتاریو است این برج از آثار ملی کانادا است که در بالای آن همه شهرستان پیداست .

 

استان قدیمی Vieux-Quebec: یکی از میراث جهانی یونسکو است که شهرستان قدیمی و از مناطق محبوب در کشور کاناداست .

 

روستای ویسلرو پیست اسکی معروف آن :یک مقصد گردشگری تابستانی برای دوچرخه سواری ،گلف و اسکی و یک فضای پر جنب و جوش در تمام زمانهاست .

 

شهر قدیمی مونترال :ساختمان های دوست داشتنی قدیمی و تاریخی با مراکز خرید و ناهار خوری های بزرگ و جذاب و هم چنین کالسکه های که با اسب کشیده می شوند از  دیدنی ترین مناطق در کاناداست.

 

مانیتوبا :منطقه های نزدیک چرچیل و از منحصر بفرد ترین مکان هایی است که در سفرتان به کانادا مشاهده می کنید در این منطقه زیبا خرس های قطبی را که روی زمین های یخ بسته راه میروند را مشاهده می کنید البته برای دیدن این خرس ها از کالسکه های حفظ دار استفاده می شود .

 

خلیج فاندی :این منطقه به خاطر جزر و مد های شکفت انگیز آن شناخته شده است هم چنین مکان های دیدنی زیبایی در اطراف این خلیج زبا وجود دارد .

بندرگاه داخلی ویکتوریا :یک مکان عالی برای قدم زدن , تماشای نوازندگان خیابانی و نهار خوردن در مکان آرام بخسش کنار ساحل است  .

 

پارک ملی گراس مورن  :یکی از محبوب ترین پارک های ملی کانادا که به ثبت یونسکو نیز رسیده است در این مکان چشم اندازی زیبا از کو ه ها و صخره های شیب دار و صخره های جالب را می توان مشاهده کرد .

 

موزه حقوق بشر کانادا :یکی از جدید ترین جاذبه ها در وینیپگ که با ساختمانی منحصر بفرد و متفاوت توجه همه را به خود جلب کرده است .

 

جزیره ونکوور : یک جزیره پرزرق و برق و زیبا که در آن زیبایی های بی نظیری را مشاهده خواهید نمود.

آیا میخواهید در سفرتان به کانادا محبوب ترین غذاهای کانادا را امتحان کنید  ؟

کانادا با تنوع غنی فرهنگی دارای تنوع غذای زیادی است رزیم غذایی در کانادا باوجه به گستردگی آن از منطقه ای به دیگری بسیار متفاوت است و به عنوان یک کشور مهاجر پذیر غذاهای خوش طعم زیادی در آن پخته می شود به عنوان چند غذای محبوب  میتوان  poutine (سیب زمینی سرخ شده ,پنیر خرد شده و سس),ساندویچ دودی گوشت ,تارت کره ای ,سوپ لپه ,پته شینوا ,بیگل مونترال , Kraft Macaroni & Cheese, Pierogi, California rollو Nova Scotian Donair را نام برد .

برای خوردن یک غذاهای خوشمزه  در بیرون از منزل می توانید به رستوران ها ,کافه ها یا فست فود ها بروید البته در کانادا  به هزینه غذا در منو های رستوران ها 14 درصد مالیات اضافه می شود .

رستوران  Toquéاز بهترین و شیک ترین رستوران های کانادا است که در مونترال قرار دارد هم چنین رستوران های هاوکس ورث نیز یکی از بهترین رستورانی کانادست .

اگر مایل به خوردن غذاهای ایرانی درکانادا هستید و دوست دارید طعم خوش غذای ایرانی را برای خود تداعی کنید گزینه های زیادی برای انتخاب دارید از جمله رستورانهای رستوران های شهرزاد ،درویش ،کارون شمال و زغفران در شهر انتاریو و رستوران های آریان ،تهران ,یاس و آریان در شهر کبک

 

پیدا کردن مکانی مناسب برای استراحت از دغدغه های مسافران و گردشگران به هر شهر یا کشوری است در کانادا هتل های زیادی در تمام شهرها  برای انتخاب وجود دارد البته میزان بودجه و امکانات درخواستی مسافران در انتخاب نوع هتل تاثیر بسزایی دارد .

هتل King Pacific Lodgeاز بهترین هتل های کانادا می باشد که در بریتیش کلمبیا قرار دارد هتل Fairmont Chateau واقع شده در دریاچه لویس در آلبرتا ,هتل  Wickinnish Inn در بریتیش کلمبیا از معروف ترین هتل های کانادا می باشند .

 

تور کانادا از جذاب ترین و پر طرفدارترین تورهای مسافرتی می باشد که هرسال مقصد بسیاری از گردشگران از اقسا نقاط دنیاست برای کسب اطلاعات درباره کشور کانادا و مشاهده لیست قیمت تور کانادا از سایت تورزپرس جامعترین و کامل ترین سایت تورهای مسافرتی دیدن نمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی