تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا

ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا :: در سایت تورزپرس با تور کانادا ما شرایط مهاجرت به کانادا ، روش های مهاجرت به کانادا را توضیحی داده ایم اما روش های ارزانتری برای گرفتن اقامت در کانادا وجود دارد .

در این قسمت می خواهیم شما را با برخی از ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا آشنا کنیم . مردمان ایران برخی از این روش ها را برای اقامت در این کشور استفاده می کنند و بعضی از این روش ها را ایرانیان نمی پسندند و استفاده نمی کنند.

روش های مختلفی برای اقامت گرفتن در کشور کانادا وجود دارد که ما به برخی از این روش ها می پردازیم:

1- ویزای گردشگری در کانادا :(visitor visa)

اگر می دانید می توانید در حوزه ی کاری تان فعالیت کنید و در این کشور جای پیشرفت دارید و می توانید جای خود را در چرخه ی اقتصاد کشور کانادا باز کنید . می توانید به عنوان یک فرد گردشگر با ویزای گردشگری وارد به کشور کانادا شود و با مسئولین و کارآفرین های کانادا در حیطه ی کاریتان صحبت کنید.

نکته ای که باید توجه کنید این است که وقتی شما با ویزای گردشگری وارد این کشور می شود اجازه ی گشتن دنبال کار را ندارند به خاطر همین مرزبانان این کشور اجازه آوردن مدرک تحصیلی به شما نمی دهند. مگر این که بتوانید آنها را طوری قانع کنید که شما به دنبال کار نیستید.

اگر دنبال کار رفتید و توانستید چند تا آشنا پیدا کنید و آنها به شما قول کار بدهند می توانید به کشور برگردید و تقاضای اقامت و در خواست کار  به کشور کانادا بدهید.

ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا

2- مجوز تحصیلی در کانادا :

بهترین روش برای گرفتن اقامت ، گرفتن مجوز تحصیلی در صورت استطاعت مالی تان است.

کشور کانادا دارای چندین دانشگاه معتبر در دنیا است که از لحاظ سیستم آموزشی در سطح بسیار بالایی قراردارد.

بهترین خبر بعد از فارغ التحصیلی در یکی از بهترین دانشگاه های کانادا این است که بعد اتمام درس این کشور به شما اقامت دائم می دهد. ولی حتما قبل از انتخاب دانشگاه خود از قوانین اقامت دائم و میزان زمانی که به شما اقامت می دهند آشنا شوید.

بیشتر دانشجویان کشور کانادا بعد از اتمام تحصیل خود در دانشگاه ها پیشنهاد کاری دارند که شما می توانید از این طریق هم اقامت بگیرید . توجه داشته باشید شما بعد از فارغ التحصیلی یک مهاجر هستید که سابقه کاری هم ندارید پس سعی کنید در دوران دانشجویی یه کار برای خود درست کنید یا این که جزو یکی از بهترین دانشجوها باشید.

مجوز تحصیلی در کانادا

مجوز تحصیلی در کشور کانادا

3- پرستار منزل در کانادا :

یکی دیگر از روش های آسان برای گرفتن اقامت برای کسانی که هیچ مهارتی ندارن پرستاری در منزل است.

برای گرفتن این کار تنها کافی است شما مدرک فارغ التحصیلی از دبیرستان یا 6 ماه آموزش دیده باشید یا یک سال سابقه کاری داشته باشید.

شرکت ها و موسسات زیادی در کانادا برای معرفی پرستاران به کارفرمایان وجود دارد که افراد خارجی را برای پرستاری معرفی می کنند. شما با کمی تلاش می توانید با این شرکت ها ارتباط برقرار کنید ، در واقع این شیوه یکی از ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا است.

پرستار منزل در کشور کانادا

پرستار منزل در کانادا

4- تجربه جهانی در کانادا :

باید بگویم متاسفانه این مورد برای ما ایرانی ها نمی باشد ولی چون یکی از ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا است در این نوشته جای گرفته است.

طرحی در این کشور وجود دارد که جوانان در سنین18 تا 35 سال در برخی از شهرها 29 سال می توانند به راحتی در کانادا اقامت بگیرند. البته تمام این ها دارای شرایطی است که ما به آنها می پردازیم:

1- در دانشگاه های سطح پایین تری نسبت به دانشگاه های دیگر به تحصیل به پردازید.

2- به کار نیمه وقت یا پاره وقت بپردازید و ایام تعطیلات را کار کنید این شرایط تا زمانی ادامه دارد تا شما بتوانید شغلی خوب پیدا کنید.

افراد می توانند با کسب مهارت مورد نظر به یک نیروی کار حرفه ای تبدیل شوند و اقامت خود را بگیرند. به دلیل این که ما ایرانی ها نمی توانیم از این طریق اقامت بگیریم به خاطر همین از توضیح بیشتر خودداری می کنم.

تجربه جهانی در کانادا

5- ازدواج کردن در کانادا :

یکی دیگر از ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا ازدواج با یک فرد کانادای است. این روش یکی از راحترین روش های مهاجرت است بخاطر همین در کانادا آمار ازدواج دروغین برای گرفتن اقامت بالا رفته است.

البته دولت کانادا برای رفع مشکلات ازدواج دروغین قوانینی تنظیم کرده تا مطمئن شود که دو نفر قصد زندگی با هم دارند. در این قانون بعد از اطمینان از این که دو نفر با هم زندگی می کنند و بعد از دو سال به همسر خارجی اقامت می دهند.

ازدواج کردن در کانادا

ازدواج کردن در کشور کانادا

6- موافقت نامه های تجاری در کانادا :

متاسفانه باز هم این مورد شامل ایرانی ها نمی شود اما شاید با توضیح این مورد بتوانیم به ایرانی های مقیم کشور های دیگر کمک کنیم.

علاوه بر توافق نفتا که بسیار مشهر است راهی وجود دارد تا بتوانید به راحتی در این کشور اقامت بگیرید.

اگر شما دوستان مقیم کشورهای : ( شیلی - اردن - پرو - کلمبایف لیختن اشتاین - سوئیس - کاستاریکا - مکزیک - ایالت متحده آمریکا - ایسلند - نروژ- اسرائیل ) باشید و در شرکت های معتبر کار کنید بدون هیچ هزینه ای می توانید اقامت بگیرید.

در این موافقت نامه به کارمندان که با کانادا ارتباط دارد اجازه می دهد به کانادا مهاجرت کند و اقامت دائم بگیرند.

باز هم به دلیل نبود کشور ایران در این لیست از توضیح بیشتر این مورد خود داری می کنیم.

موافقت نامه های تجاری در کانادا

شما می توانید با استفاده از این موارد بالا بهترین روش را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید فقط توجه کنید قبل از مهاجرت به شهر های کانادا در مورد آن منطقه تحقیق کامل انجام بدید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی