تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

آب و هوای کشور کانادا

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

آب و هوای کشور کانادا

آب و هوای کشور کانادا  :: کشور کانادا با توجه به وسعت زیادی که دارد دارای آب و هوای بسیار متفاوتی است .مردمان کانادا آب و هوای متفاوتی را تجربه می کنند از  مناطق جنگلی گرمسیری ، بارانی گرفته تا مناطق سرد یخی قطبی . که این امر باعث می شود چهار فصل در این کشور به شکل های مختلفی دیده شود .

البته مناطقی که به قطب شمال نزدیکی بیشتری دارد بیشتر مواقع دارای آب و هوای بسیار سرد است . و توریستان برای مشاهده خرس های قطبی ، شفق قطبی  و اسکی هرساله به این مکان می آیند.

آب و هوای کشور کانادا

البته آب و هوای کشور کانادا در کل  سرد و قطبی است. البته در این کشور مناطق وجود دارد که دارای آب و هوای معتدل و گرم است که به برخی از این مناطق با تور کانادا می پردازیم :

دمای هوا در مناطق جنوبی این کشور پوشیده از چمنزار های سبز و بسیار زیبا است . استان های : ( آلبرتا ، مانیتوبا و ساسکاچوان ) در این مناطق واقع شده اند ؛ در تابستان دمای هوا به 38 درجه سانتیگراد و در زمستان به 24 درجه زیر صفر می رسد.

کمترین تغییرات دمای سالیانه در شهرهای ونکوور و ویکتوریا در ساحل اقیانوس آرام این کشور است . در حالی که بیشترین تغییرات دمایی متعلق به انتاریو و کبک است . این شهر ها دارای آب و هوای سرد در زمستان و در تابستان دارای اب و هوای گرم و شرجی است .

شهر های حاشیه اقیانوس اطلس دارای بهار و تابستان معتدل و دارای زمستان بسیار سرد است و طوفان های زیادی در این مناطق می آید. این شهر ها به شرح زیر است :

( نیوبرانزویک ، جزیره پرینس ادوارد ، نوااسکوشیا و نیوفاندلند )

در مناطق بریتیش کلمبیا ریزش باران بسیار شدید است. البته در بیشتر کانادا برف سنگینی می بارد.

تابستان :: تابستان در کشور کانادا از 21 ژوئن آغاز می شود ولی برای مردمان کانادا ماه های جولای و آگوست تابستان به حساب می اید.

پاییز :: فصل پاییز در کانادا از ماه سپتامبر شروع می شود . هوا در این فصل بسیار ختک می شود و درختان شروع به ریزش برگ های خود می کنند. معمولا در این فصل باران زیاد می بارد.

زمستان :: در فصل های دسامبر ، ژانویه و فوریه آب و هوا در روز و شب به زیر صفر می رسد . در برخی مناطق حتی دما به منفی 25 درجه سانتی گراد هم می رسد در حالیکه دما در سواحل غربی کانادا به ندرت به صفر می رسد.

آب و هوای  کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی