تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

تور ارزان کانادا

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶ ب.ظ

تور ارزان کانادا در سایت تورزپرس

تور ارزان کانادا ::کانادا کشوری است در شمال مجموعه کشور ها آمریکای شمالی , با مساحت ۹٬۹۸۴٬۶۷۰ کیلومتر مربع , دومی مرزو بوم وسیع عالم است .

اگر‌چه کانادا , دو‌مین سرزمین پهناور دنیا به حساب می آید , ولی کشور کانادا فقط نزدیک به ۳۵ میلیون نفر ( در سال ۲۰۱۴ ) جمعیت دارد.

شما در سایت تورزپرس با تور کانادا می توانید با تور ارزان کانادا و قیمت های مناسب آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

تور ارزان کانادا

ساختار حکومت در کانادا از فرمان روا یا این که ملکه بریتانیای کبیر , دولت فدرال , دو مجلس سنا و عوام , دولت‌های ایالتی و یک فرمان‌دار کل که تحت عنوان نماینده ملکه اجرای نقش مینماید , ساخته شده ‌است .

کسانی که در کانادا رأی می دهند و شهروندان کانادا هم در این قاعده قرار می گیرند . این مرزو بوم تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود . در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت .

فرد نخستین کانادا ملکه الیزابت دوم است و همه ی کارها با امضای وی رسمیت می یابد.

پایتخت سیاسی این کشور  شهر معروف اتاوا است , محلی که در آن مجلس این کشور و همین طور خانه فرمان دار کل در این منطقه واقع شده است.

وی به طور تشریفاتی مدیر این کشور است و تحت عنوان نماینده ملکه الیزابت دوم در کانادا , مستعمره قدیمی بریتانیای کبیر , معاش میکند .

این مرزو بوم با دارا بودن ۱۰ استان و ۳ منطقه به وسیله دولت‌ استانی و غیر وابسته از نیز سازمان می شود اما در کل زیر پوشش دولت فدرال سازمان می شود .

این مرز و بوم از غرب و شرق به اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از شمال به اقیانوس یخ‌زده شمالی و مجموعه کشورها شمالگان محدود میشود و از جنوب و شمال غرب با آمریکا ایالات متحده همسایه‌است .

در حدود ۹۰ درصد از جمعیت این مرزوبوم تا مسافت ۲۰۰ کیلومتری مرز ایالات متحده معاش میکنند . با وجود وسعت مضاعف مضاعف این مرز و بوم , کانادا از لحاظ پراکندگی جمعیت چهار‌مین مرز و بوم دنیاست .

در هر کیلومتر مربع تنها سه نفر معاش می نمایند و 6 شهر این کشور که جمعیتی بیشتراز یک میلیون نفر دارا هستند عبارتند از : تورنتو , مونترآل , ونکوور , کلگری , ادمونتون و اتاوا

پایتخت کشور کانادا : شهر اتاوا پایتخت مرزو بوم کانادا بوده و حدود یک میلیون نفر جمعیت داراست . بیشترین جمعیت شهر کانادا متعلق به تورنتو می‌باشد که جمعیت تورنتو وسیع GTA حدود ۵ . ۵ میلیون نفراست . شهرهای مونترال و ونکوور با ۳ . ۴ و ۱ . ۹ میلیون نفر در جایگاه های بعدی می باشند .

پایتخت کشور کانادا

جمعیت کشور کانادا : جمعیت کانادا بر اساس آخرین گزارش سازمان آمار کانادا ( ۱۵ نوامبر ۲۰۱۴ ) ۳۵٬۸۳۰٬۰۰۰ نفر است . حدود ۸۰ % مردمان کانادا در شهرهایی که کمتر از ۲۵۰ کیلومتر تا مرزهای ایالات متحده مسافت دارا‌هستند معاش مینمایند .

مسافرت به کشور کانادا: هجرت به کانادا یکی‌از مهم‌ترین بخشهای اقتصاد و جمعیت کانادا به حساب می‌آید . سالانه هزاران نفر از مهاجرتهای رسمی و کلاسهای متعدد مهاجرتی وارد کانادا شده و در بازار کار کانادا درگیر به جذب و آغاز معاش تازه می نمایند .

جمعیت فرانسوی زبان ها : گویش فرانسه گویش مادری بیش از ۶ . ۶ میلیون نفر در کانادا است . اکثر فرانسوی زبانان در استان کبک معاش می کنند .

مونترآل دو‌مین شهر وسیع فرانسوی گویش دنیاست ولی نزدیک به یک میلیون نفر از آن‌ها در استان‌های دیگر کانادا خصوصا انتاریو و نیوبرانزویک معاش می کنند . لهجه فرانسه به همراه لهجه انگلیسی , دو لهجه قانونی در میهن کانادا محسوب میشوند .

اقتصاد کانادا : کانادا , ‌ تحت عنوان یک کدام از اعضای تیم هشت مرز و بوم صنعتی جهان , دارنده اقتصاد گسترده و گوناگونی است .

واحد پول کانادا , دلار است که از لحاظ حجم مبادلات در مرحله جهانی هفتمی واحد پول جهان است . صنعت های منابع ارگانیک از قبیل بیشه داری , معدن داری , کشاورزی , صنعت های نفت و گاز ارگانیک , و ماهیگیری از مهم‌ترین منابع ایجاد شغل و درآمدهای صادراتی می‌باشند .

کانادا همینطور رهبر عالم در قضیه رابطه رویه به دور , بیوتکنولوژی , هوافضا و صنعت های دارویی است . روز آپدیت تعداد کارونیروی انسانی در سرویس ها و صنعت های حرفه آوری داده ها افرایش میابد .

کانادا کشوری نوین و دارنده فناوری توسعه یافته ‌است و قدرت تأمین انرژی سوختی خویش از منابع درون‌مرزی را داراست . این مرزو بوم دارنده منابع گسترده ارگانیک است , و بعضا از استان‌های آن تعلق شدیدی به بهره از این منابع دارا‌هستند .

این میهن از لحاظ صنعت و فناوری , کشوری توسعه یافته است که سیستم اقتصادی آن به شدت مخصوصا در بخش بازرگانی و داد و ستد به ایالات متّحده بستگی دارد .

به گونه ای که سبب شده این مرز و بوم ارتباط اقتصادی پیچیده و بلند مدتی را با این مرزو بوم داشته باشد - تعلق این مرزو بوم به بخش منابع ارگانیک گرانبهایش هم دوچندان مضاعف می باشد .

قربت جغرافیایی این مرزو بوم , به ایالات متحده منجر شده تا رابطه ها اقتصادی کانادا و ایالات متحده مضاعف گسترده باشد , به گونه‌ای که ایالات متحده و کانادا وسیع ترین ارتباط اقتصادی را در دنیا دارا‌هستند و حجم معاملات این دو مملکت با نیز از معاملات هر دو میهن دیگری در عالم بیشتر است .

تورنتو هم که از شهرهای کلیدی این مرزوبوم است از دید فعالیتهای بورسی در جهان بین ۱۰ مرزو بوم دارای اهمیت از نگاه بورس است .

کانادا در کنار ایالات متحده و مکزیک اعضای تشکیل دهنده عهدوپیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی NAFTA است .

آب و هوای کشور کانادا :

فصل بهار : فصل بهار فصل بارانی در اغلب شهرهای کانادا است. دمای هوا درطول روز گرم می شود ولی در شب به سمت سرما می رود .

مجموع دمای هوا در این کشور در ماه های مارس , آوریل و اوایل نزدیک به دوازده درجه می رسد.

فصل تابستان : فصل‌تابستان رسماً از ۲١ ژوئن آغاز می شود . ولی برای اکثر زمان ها کانادایی ها ماه های جولای و آگوست فصل تابستان محسوب می شود .

در جنوب کانادا دمای هوا به صورت عادی بالای بیست درجه می رسد و گاهی زمان ها به بالای سی درجه سانتی گراد می رسد.

فصل پائیز : فصل پائیز از ماه سپتامبر آغاز می شود . هوا خنک می شود و برگهای درختان رنگ زرد می شوند و می ریزند . معمولاً در فصل پاییز باران در این کشور زیاد می بارد .

در برخی بخش ها کانادا بخصوص در بخش ها شمالی این کشور و یا کوهستانی کانادا برف از وسطای اکتبر شروع می شود. معمولا دمای هوا در روز درحدود ده تا دوازده درجه  می باشد . ماههای پائیز عبارتند از سپتامبر , اکتبر و نوامبر .

فصل زمستان : در حین ماههای فصل زمستان ( دسامبر , ژانویه و فوریه ) دمای هوا در بیشتر نقاط کشور طی روز و شب زیر صفر است .

دمای برخی بخش ها گاهاً به ۲۵ - جایگاه زیر صفر می برسد و این در حالی است که سواحل غربی کانادا به تدریج دمای زیر صفر را تجربه می کنند .

در بیشتر بخش ها کانادا از وسط دسامبر تا میانه ماه مارس برف بر مشاهده می شود . هر چه قدر شهر های کانادا به شمال این کشور نزدیک شود زمستانی سخت را دارد.

تور ارزان کانادا :

در سایت تورزپرس شما می توانید با قیمت تور کانادا و تور ارزان کانادا و شرایط مهاجرت با کانادا آشنا بشید .

لینک های مرتبط :

تور ارزان کانادا | تور کانادا ارزان | قیمت تور کانادا | تور کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی