تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

تور کانادا ارزان

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

تور کانادا ارزان :: دومین کشور بزرگ در جهان کانادا می باشد کانادا هیچ کمبودی از نظر مناظر زیبا و منحصر به فرد برای اکتشاف گردشگران ندارد . این کشور از نظر فرهنگی بسیار غنی می باشد و بسیار پر جنب و جوش می باشد. تور کانادا همچنین دارای شگفتی های بسیاری نیز می باشد. برای اطلاع از تور کانادا ارزان از سایت بانک تور تورزپرس دیدن فرمایید.

آب و هوای کانادا چطور است؟

تقریبا می توان گفت که آب و هوای کشور کانادا و استرالیا تقریبا شبیه به هم می باشد باران های شدید در برخی فصول سال و همچنین از نظر دمای هوایی در تابستان و باد های موسمی آن شبیه به یگدیگر می باشند. چیز عجیبی که وجود دارد این است که ممکن است دریک شهرستان از شمال به جنوب آن آب و هوا متغیر باشد مثلا در تورنتو که پایتخت تجاری کانادا می باشد دما ی هوا از شمال به جنوب متفاوت می باشد ولی در کل در تابستان گرم ولی در زمستان سرد می باشد و در بهار و پاییز اغلب بارندگی زیاد می شود.

سواحل دریاچه انتاریو در تابستان از سطح بالایی از رطوبت برخوردار می باشد در تابستان ها برای بهداشت در تورنتو سازمان بهداشت اخطار می دهد. برای دمای بالای  تورنتو استخر های عمومی ساخته شده است. گرمای هوا در تابستان کانادا طوری است که نشستن در اتومبیل را حتی برای زمان کوتاه غیر ممکن می کند.

در تابستان معمولا مکان های تفریحی کنار دریاچه ها و آب بسیار گران تر و شلوغ تر خواهد بود پس اگر از گرما و شلوغی انزجار دارید درتابستان با تور کانادا سفر نکنید .

آیا کانادا در فصل تابستان هم بارش دارد؟

پاسخ این سوال شما مثبت است در فصل های تابستان در کانادا چنان بارش هایی وجود دارد که در اطراف جاده ها مانند خندق آب جمع می شود و رعدو برق ها چنان با صدای بلند هستند که باعث ارتعاش و ترک خوردگی می شود همچنین قبل از بارش چنین باران هایی هوا مانند قبل از شروع شدن فیلم در سینما تاریک می شود صحنه ی بسیار شگفت انگیزی می باشد . هنگام رعدو برق گویی آسمان چنگال های خود را باز کرده و کانادا را در بر گرفته است . شاید بتوان گفت که این گونه آب و هوای کانادا از جاذبه های گردشگری تور کانادا می باشد.بعد از رعدو برق تگرگ هایی مانند گلوله های سنگی به اندازه توپ گلف  از آسمان شروع به باریدن می کند و پس از آن باران مانند خال کوبی های مصر شروع به باریدن می کند و سیل همه جارا فرا می گیرد هنگام برخورد قطره های باران به درب ها شدت باران انقدر زیاد است که گویی کسی درب را می کوبد,  البته همیشه باران ها به سیل منجر نمی شود پس نگران سفر خود با تور کانادا در تابستان نباشید. بارش های تابستانی کانادا کوتاه مدت هستند و پس از چند دقیقه دوباره روزنه های نور از بین ابر ها نمایان شده وو هوا آفتابی میشود به همین دلیل این گونه بارش ها طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد.

آب و هوای پاییز کانادا چگونه است؟

با آمدن فصل پاییز صدای جیر جیرک ها هم کم کم پایان می یابد و در عوض پاییز رنگارنگ با رنگ های طلایی و حنایی بر کانادا حاکم می شود.زیبایی کانادا در فصل پاییز بسیار نفس گیر است و هر چشمی را خیره می کند.در فصل پاییز مردم خانه های خود را مترسک و کدو تنبل تزیین می کنند.

تفریحات آبی در کانادا در فصل پاییز چگوه است؟

در فصل پاییز قایق ها را به آب می اندازند و بازار قایق رانی داغ می شود همچنین ماهیگیری نیز در این فصول افزایش می یابد. قبل از انداختن قایق خودتون به آّ ب حتما از پر بودن ضد یخ آن مطمئن شوید.

آب و هوای کانادا در زمستان:

نوبت به فصل زمستان کانادا می رسد زمستان کانادا طولانی و بی رحمانه است دمای بالا و سرما برای مدت طولانی و تا یک هفته با بارش برف در کانادا حکم فرما میشود. در زمستان در کانادا انقدر برف می بارد که چشم از رنگ سفید و خاکستری خسته می شود. ورزش هایی مانند دوندگی و دوچرخه سواری در زمستان تقریبا غیر ممکن می شود. اما ورزش ها و تفریحات برفی و زمستانی رونق می یابد مخصوصا بر روی دریاچه یخ زده و الماسی شکل کانادا که از جاذبه های گردشگری تور کانادا نیز به حساب می آید  . ماهیگیری نیز در این فصل از کانادا ورزش مورد علاقه گردشگران می باشد. در فصل زمستان کانادا مراکز و یا پناهگاه هایی برای خدمت به مردم مهیا کرده است تا کسی درر سرمای استخوان سوز بیرون نماند.

دو موردی که زمستان کانادا را سخت کرده است بارش برف و وزیدن باد های سرد می باشد که این دو عامل با هم منجر می شود تا دما به 40- هم برسد در چنین دمایی گردش خون در بدن دردناک میشود و کم کم بدن احساس بی حسی می کند. در این فصل تور کانادا ارزان می شود و عده ی کمتری طاقت این سرمای جان فرسا را دارند. ژانویه و فوریه از سرد ترین ماه های سال هستند و گردشگران خیلی کمتری نسبت به بقیه فصول به کانادا سفر می کنند. برخی از کانادایی ها در این ماه ها به مناطق گرم تر مهاجرت می کنند.

در فوریه و مارس گل های زرد نرگس شکوفه می زنند و پیغام بهار را می دهند در این فصول تور کانادا ارزان را به سختی خواهید یافت پس اگر جایی دیدید حتما در خرید آن شتاب کند. صدای روان شدن آب در رودخانه ها به گوش خواهد رسید .در این فصول آب و هوا خوب می شود اما هیجانی در آب و هوا وجود ندارد.

بهترین و محبوب ترین غذاهای کانادا کدام می باشد؟

مونترال دودی گوشت یکی از بهترین غذاهای کانادا می باشد که گوشت سینه گوساله با ادویه می باشد که برروی آتش کبابی میشود و به خاطر دودی بودن و خوردن راحت آن کانادایی ها این غذا را دوست دارند و غذای محبوب آنها می باشد.

دسر beaver tails  نیز یکی دیگر از محبوبیت های کانادایی ها می باشد که مخلوطی از یک خمیر خاص و دم نوش می باشد chinois نیز یکی دیگر از غذاهای محبوب کانادایی می باشد که گوشت کبابی و ذرت و سیب زمینی می باشد و بسیار لذیذ می باشد.

سزار خونین یکی از محبوب ترین نوشیدنی  در کانادا می باشد که شامل خندقی از آب گوجه و آّ ب میوه  می باشد تقریبا شبیه به کوکتل می باشد اما با گوجه فرنگی می باشد کانادایی ها به دلیل وجود آب گوجه ی آن این نوشیدنی را دوست دارند.

شیرینی مونترال یک صبحانه اصیل کانادایی می باشد که دست ساز می باشد و به هیچ وجه محصولی کارخانه ایی نمی باشد نانی که بر روی هیزم پخته می شود و سپس عسل به آن تزریق می شود . میله نانایمو یکی دیگر از شیرینی های محبوب کانادا می باشد که از سه قسمت میله ایی ساخته شده است یک قسمت شکلات , یک قسمت آجیل و قسمت دیگر شامل خرده های شیرینی می باشد بعضی افراد به آن کره بادام زمینی و یا طعم های خاص مانند نعناع نیز اضافه می کنند. نون کره ایی نیز یکی دیگر از شیرینی های کانادا می باشد که به گفته ی کانادایی ها وقتی دندان خودرا برروی آن می گذارید تا تکه ایی از آن را بردارید نمی توانید از آن دل بکنید. پوتینه نیز یکی دیگر غذاهای معروف کانادا می باشد که سیب زمینی سرخ شده می باشد با سس پنیروو کشک می باشد .

تور کانادا ارزان

جاذبه های تفریحی و گردشگری کانادا کدامند؟

حالا نوبت به جاذبه های گردشگری کانادا رسیده است در ادامه مطلب به چند نمونه از جاذبه های گردشگری تور کانادا خواهیم پرداخت.

اولین جاذبه مهم و طبیعی کانادا آبشار نیاگارا می باشد , هر ساله میلیون ها بازدید کننده از این مکان زیبا دیدن می کنند. پس از یک ساعت رانندگی از مرز آمریکا به این مکان دیدنی می رسید. این آبشار حدودا 57 متر است  شیرجه زدن از این آبشار یکی از جاذبه های تور کانادا می باشد.

پارک ملی بنف و کوه های راکی نیز از دیگر جاذبه های کانادا می باشد پارکی که در قلب کوه نهفته شده است.

این منظره طبیعی مانند یک نقاشی زیباست که چشم را خیره می کند دریاچه های فیروزه ایی سبز و کوه هایی که قله های آن از برف پوشیده شده است .

دریاچه ایی که در بین این کوه ها واقع شده است منعکس کننده ی تمام مناظر سر سبز و زیبای اطراف آن می باشد در جنوب این پارک  مکان هایی برای استراحت گردشگران مهیا شده است .در زمستان نیز این منطقه مکانی برای ورزش های زمستانی می باشد .

برج CN تورنتو نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا می باشد این برج در بزرگترین شهر کانادا یعنی انتاریو واقع شده است و از سازه های بلند جهان محسوب می شود .ناهار خوری های خوب و رستوران های گردون بسیاری در این برج واقع شده است که گردشگران می توانند در آن از یک وعده غذایی لذت ببرند و همچنین به تماشای دریاچه زیر پایشان بنشینند.

در هنگام شب زیبایی برج چند برابر می شود و به رنگ های مختلف دیده می شود.

کبک قدیمی یکی از بناهای تاریخی در کاناداست که جز میراث فرهنگی یونسکو به شمار می آید این بنا تقریبا مانند یک شهر کوچک می باشد که در امتداد رودخانه سنت لارنس کشیده شده است این منطقه از مکان های تاریخی محبوب کانادا محسوب می شود. موزه ها و رستوران ها ی بیشماری نیز در این منطقه وجود دارد.

سوت زن از دیگر جاذبه های کانادا می باشد که مجموعه ایی از پیست های اسکی و ورزش های زمستانی و روستای دیدنی ویسلر می باشد. در این منطقه کلاس های جهانی ورزش های زمستانی برگزار میشود.

کانادا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و ما به گفتن چند مورد بالا بسنده کردیم برای آشنا شدن با دیگر جاذبههای کانادا با تور کانادا ارزان و یا تور کانادا نوروز به این کشور سفر کنید و برای اطلاع از کلیه قیمت ها به سایت بانک تور تورزپرس مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی