تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا

تور کانادا - تور کانادا ارزان ، قیمت تور کانادا ، جاذبه های گردشگری کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، تورزپرس

تور کانادا - اگر شما می خواهید به کانادا سفر کنید و به دنبال یک آژانس خوب با قیمت مناسب هستید به سایت تورزپرس(tourspress.com) بیاید و تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بایگانی

شرایط مهاجرت به کانادا

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا:: مهاجرت به سرزمین دیگر همواره برای مردم چالش بزرگی است. برخی از کشورها برای جذب مهاجر و استفاده از نیروی کاری آنها هزینه زیادی را متحمل می شوند؛ ولی برخی کشورها مهاجر پذیر نیستن و کار به اتباع کشور های دیگر نمی دهند فقط اجاره گردشگری می دهند ( ورود آزاد ولی کار نه ) .

شرایط مهاجرت به کانادا

دلایل زیادی برای مهاجرت به کشورهای دیگر وجود دارد از جمله : ( جنگ ، قحطی و خوشکسالی ، ناامینی ، نبود کار ، نبود شرایط مناسب زندگی ) دلایل اصلی برای مهاجرت است.

دلایل دیگری برای مهاجرت وجود دارد ازجمله بهبود اوضاع مالی ، افزایش در آمد ، رفتن پیش فامیل و یا دوستان ، شرایط کاری بهتر ، پیشرفت تحصیلی و ... این دلایل باعث می شود وطن خودشان را ترک کنند و به کشور دیگری بروند.

سوال اصلی که به وجود می آید کدام کشور برای اقامت و زندگی مناسب است؟

جواب این سوال را نمی شود داد چون هرکس علت سفر و یا علایق متفاوتی دارد. بنا به خواسته و علاقه هر کس ، هر فرد یک کشور را برای اقامت انتخاب می کنند.

در آمار گرفته شده نشان می دهد بالاترین کشوری که هر ساله مهاجران زیادی را از سرتا سر دنیا جذب می کند کشور کانادا است.

در این متن می خواهیم شما را با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا کنیم.

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا :

اولین گام برای موفقیت در گرفتن اقامت در کانادا مهارت شما در حیطه ی کاریتان است . شما باید در حیطه کاری کاملا حرفه ای و از افراد برتر در حوزه کاریتان باشید.

روش های مختلف برای گرفتن اقامت :

1- راه اندازی یک کسب کار جدید و یا سرمایه گذاری در کشور کانادا : اغلب این روش را بهترین راه اقامت در کشور کانادا می دانند . این روش هنوز هم در برخی از استانهای این کشور امکان پذیر است اما توجه کنید که روشهای دیگر هم وجود دارد.

2- کارگر ماهر ( Skilled Worker ): برخی از مردم روش کارگر ماهر را برای اقامت در این کشور انتخاب می کنند. زیرا کشور کانادا هر ساله به 3000 هزار نفر آموزش می دهند تا به یک کارگر ماهر تبدیل شوند. اگر پزشک هم باشید باید طی یک سال به یک کارگر ماهر تبدیل شود تا در این کشور جایی داشته باشید.

3- خود اشتغالی (self-employed) : بعضی دیگر خود اشتغالی را انتخاب می کنند و تصمیم می گیرند با یک هنر خاص به خود وارد این کشور شوند.

با توضیحاتی که در بالا داده شده است برای اقامت در کانادا باید یک فرد ماهر در زمینه علمی و یا از سطح بالای مالی برخوردار باشید.

آبشار نیاگارا در کانادا

سوالی که این جا مطرح می شود اینن است که پس مردمانی با سطح متوسط در این کشور جایی ندارند؟

حتی اگر شما در سطح متوسط هم باشید می توانید اقامت موقت بگیرید ولی برای اخذ اقامت دائم در هر سطحی که باشید باید پیشرفت کنید تا بتوانید در این کشور هم اقامت بگیرید.

اگر واجد شرایط هستید می توانید مقیم این کشور شوید.

شما می توانید در سایت تورزپرس با تور کانادا آشنایت بیشتری پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی